lunes, 8 de junio de 2009

reflexions... El vigilant en el camp de sègol








Per acabar el curs, hem llegit un novel·la, per mi molt interessant, jo crec que m’ha servit molt per la meva formació com a futura mestra. M’ha agradat molt conèixer la reacció dels nens adolescents. Crec que llegint i conèixer com poden reaccionar els nens d’aquestes edats, és molt bo per a poder saber com actuar davant d’ells.

Una crítica que li poc treure a la novel·la són totes les paraulotes que fan servir al llibre. No m’agraden les paraulotes, però el que tinc clar, que segur que si el protagonista no digues aquestes paraules, el llibre no tindria el mateix sentit ni tindria la gracia que te el llibre.

En conclusió, m’ha agradat molt el llibre i segur que el recomanaré molt, però a adults, no trobo que sigui una novel·la per nens.

No hay comentarios:

Publicar un comentario